Thứ Ba, 18 tháng 10, 2016

Aardwolf tham gia Triển lãm Quốc tế Vietbuild Cần Thơ 2016

Triển lãm Quốc tế Vietbuild Cần Thơ 2016 được diễn ra từ ngày 12 – 16/10/2016 tại TP. Cần Thơ với chủ đề “Xây dựng – Vật liệu xây dựng – Bất động sản và Trang trí nội thất” đã quy tụ hơn 550 gian hàng  của gần 225 đơn vị hoạt động trên các lĩnh vực xây dựng. Trong đó, có 183 doanh nghiệp trong nước, 36 doanh nghiệp liên doanh và các tập đoàn nước ngoài đến từ nhiều quốc gia trên thế giới như: Mỹ, Pháp, Úc, Nhật Bản, Hàn Quốc, Singapore, Thái Lan, Maylaysia, Trung Quốc… Aardwolf – Công ty hàng đầu về sản xuất các thiết bị nâng đá tấm và vận chuyển vật liệu cho các ngành công nghiệp đá, kính và xây dựng của Úc đã mang đến triển lãm luồng gió mới với nhiều sản phẩm đặc biệt hữu dụng cho ngành xây dựng tại Việt Nam.

Có thể nói, tại Việt Nam ngành sản xuất các thiết bị phục vụ cho ngành đá, kính hay thép còn rất ít. Tuy nhiên, Aardwolf đã có gần 10 năm hoạt động trong lĩnh vực này, với việc cung cấp hàng trăm các thiết bị chất lượng cao, công nghệ tiên tiến đến từ Úc, giúp giảm sức lao động, tăng hiệu quả công việc và độ an toàn cho người sử dụng. Đặc biệt, việc sản xuất tại Việt Nam đã giúp giảm chi phí khiến giá thành cũng được giảm theo. Năm nay, tham gia triển lãm quốc tế Vietbuild 2016 tại Cần Thơ, Aardwolf chủ yếu giới thiệu những dòng sản phẩm dành riêng cho ngành xây dựng như các loại thiết bị kẹp đá Aardwolf, thiết bị nâng đá khối chân không Aardwolf, tay nắm mâm hút chân không, kẹp đá đơn, kẹp đá chéo nâng bằng tay, thiết bị nâng kính,… Tất cả đều rất nhỏ gọn, kết cấu vững chắc và an toàn nên gian hàng Aardwolf đã thu hút được sự chú ý của nhiều khách hàng, đối tác cũng như khách tham quan.

Khách tham quan tìm hiểu thiết bị nâng đá khối chân không Aardwolf…

…và tìm hiểu thiết bị nâng kính Aardwolf

Các loại thiết bị tay nắm mâm hút chân không bằng tay rất hữu dụng để nâng đá tấm lớn

Thiết bị tay nắm mâm hút chân không, kẹp đá đơn, kẹp đá chéo nâng bằng tay đặc biệt thu hút khách tham quan

Thứ Hai, 3 tháng 10, 2016

Marmomacc 2016 merges the best of stone design and technology


Marmomacc 2016 is the leading international trade fair of stone design and technology in the world. The event took place at the Verona Exhibition Centre from 28 September to 01 October 2016 in Italy, covering different sectors such as: marble, stone and design, blocks and unprocessed stone, machinery and equipment, and tools and chemicals. As a festival, Marmomacc 2016 applied the world’s latest technologies to provide alternative manufacturing approaches supported by construction industries. Marmomacc 2016 attracted more than 1,650 exhibitors from 53 countries all over the world.

Creating a new direction of emotional feeling for arid stone industries

The 51st Marmomacc Trade Show was the ideal destination for anyone seeking quality and competency in diversified aspects of stone industries. A place for both the invention of modern technologies and the innovation of traditions that creates a new direction for arid stone industries. With the strengths in manufacturing material handling equipment, Aardwolf Group joined the show with over 40 pieces of equipment, including the Aardwolf Lifters series (AL30, RCL50 and AL50B, etc.), Mono Mechvac series (AMMVL75 and AMMVL145), Carry Clamps (SCC03), Suction Cups (HVC06, HVC05) and much more. Aardwolf is confident that these series are perfect lifters for the stone handling process due to their special design. For instance, an incorporate spring-loaded latch is applied to automatically release the slab to enhance working convenience. For upgraded versions, the lifters are managed from a distance by remote control and the spring-loaded latch is applied without any manual assistance. Furthermore, Aardwolf Lifters can be combined with Aardwolf’s other featured equipment such as forklifts, jib cranes and transport frames to optimise production.

Aardwolf joined at the fair with a variety of equipment for the stone industry

Marmomacc 2016 provided an international playing field for Aardwolf to enhance brand awareness and featured cutting-edge technologies in the world of stone. Besides the large exhibition scale, Marmomacc 2016 offered a chance to strengthen Aardwolf’s collaboration with the world leaders of different stone industries. Hence, embracing this opportunity to expand its operational scale and global distribution system was a crucial step in Aardwolf’s evolution. With the precept of quality when building the brand, Aardwolf always keeps going to create and deliver the best solutions for international customers and partners.

Aardwold’s display area attracted many visitors

This year is not the first time Aardwolf has taken part in a global fair as an exhibitor. And in Italy, Aardwolf attracted attention from visitors as well as partners around the world interested in stone clamping and lifting equipment. It is Aardwolf’s main inspiration to provide better goods for clients in the future.